Reklama UNIQA z trenerem Bogdanem Wentą nagrodzona
Kampania reklamowa „UNIQA - Ubezpieczenia nowej generacji" z udziałem trenera Bogdana Wenty została nagrodzona „Srebrną Ideą 2009" w XIX edycji konkursu reklamy „Idea Awards". ...
Czytaj więcej >
Kampania reklamowa „UNIQA - Ubezpieczenia nowej generacji" z udziałem trenera Bogdana Wenty została nagrodzona „Srebrną Ideą 2009" w XIX edycji konkursu reklamy „Idea Awards". ...
Czytaj więcej >
Z początkiem kwietnia UNIQA uruchamia internetowy Portal Obsługi Sprzedaży - narzędzie sprzedażowe nowej generacji dla sprzedawców i partnerów Grupy. ...
Czytaj więcej >
Z dniem 1 lipca 2010 roku Jarosław Parkot na własne życzenie ustępuje z funkcji Prezesa Zarządu Spółek UNIQA TU SA i UNIQA TU na Życie SA, aby podjąć się nowych zadań w sektorze ubezpieczeniowym. ...
Czytaj więcej >
Brokerzy ubezpieczeniowi współpracujący z UNIQA mogą liczyć na kompleksową ofertę produktową, profesjonalne wsparcie merytoryczne i szybki serwis likwidacyjny. To tylko niektóre z wyróżników przygotowanych dla tego sektora. ...
Czytaj więcej >
UNIQA intensywnie rozwija sieć sprzedaży – z początkiem 2010 roku uruchomiono 7 nowych placówek; w planach są kolejne otwarcia. UNIQA zatrudni także 200 nowych agentów. ...
Czytaj więcej >
Raiffeisen Bank Polska we współpracy z UNIQA TU na Życie SA oferuje Klientom bankowości prywatnej 2-letni produkt strukturyzowany w formie grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie. Produkt o nazwie „BRIC - 4 strony zysku" pozwala zarabiać na wzrostach kursów największych spółek z krajów BRIC. ...
Czytaj więcej >
UNIQA wprowadziła innowacyjne ubezpieczenie "Twoje Casco". Produkt pozwala Klientom samodzielnie decydować o cenie ubezpieczenia Auto Casco, w zależności od wysokości udziału własnego. ...
Czytaj więcej >
Dobre wyniki spółek Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA w 2009 roku: 1 732,3 mln zł składki przypisanej - 770,4 mln zł spółka majątkowa, 961,9 mln zł spółka życiowa; znaczący wzrost w ubezpieczeniach mieszkań i domów (14%) oraz ubezpieczeniach zdrowotnych (58%); 38,5% wzrost w sprzedaży produktów życiowych ze składką regularną. ...
Czytaj więcej >