Rozmowy Prasowane - Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
10 października 2024
Zapraszamy Was do obejrzenia nowego odcinka Rozmów prasowanych, w którym Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA, gości Renatę Szredzińską, prezeskę Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. UNIQA rozpoczęła współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę pod koniec maja 2023 roku. Z każdej sprzedanej polisy indywidualnego ubezpieczenia szkolnego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) ubezpieczyciel zobowiązał się przekazać złotówkę na rzecz Fundacji, w tym na działalność prowadzonego przez organizację telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111.
Rozmowy prasowane - Magdalena Bigaj, prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa
15 lipca 2024
Zapraszamy Was do obejrzenia najnowszego odcinka Rozmów prasowanych, w którym Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA, gości Magdalenę Bigaj, prezeskę Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, a także medioznawczynię, badaczkę i działaczkę społeczną. Instytut Cyfrowego Obywatelstwa jest nowym partnerem Fundacji UNIQA, z którym realizuje w szkołach podstawowych trzecią edycję warsztatów na temat hejtu, tym razem pod hasłem „Szkoda życia na hejt”. Z rozmowy dowiecie się między innymi, czym jest cyfrowe obywatelstwo, na czym polega higiena cyfrowa, dlaczego warto wziąć udział w Ogólnopolskim Badaniu Higieny Cyfrowej, a także w jaki sposób Instytut Cyfrowego Obywatelstwa współpracuje z Fundacją UNIQA.
Reklama UNIQA - pakiet OC Trzyłała [30s-sub]
15 lipca 2024
Reklama opowiada historię kierowcy, któremu popsuł się samochód. Ale nieoczekiwanie z dobrą radą przychodzi... dwóch znanych bohaterów! Małpa z filmu "Poranek kojota" wymienia trzy największe zalety pakietu OC UNIQA. A Grucha z filmu "Chłopaki nie płaczą" wraz z nieodłącznym pieskiem chihuahua przekonuje, że warto brać pakiet OC Trzyłała. No po prostu - Łał! Łał! Łał! www.uniqa.pl Realizacja: agencja kreatywna PZL Dom produkcyjny: Bomaye Dom mediowy: Arena Media Reżyser: Michał Sabliński Występują: Sławomir Suler w roli Małpy z "Poranku Kojota", Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z "Chłopaki nie płaczą" oraz kierowca i piesek chuhuahua o imieniu Bella
UNIQA Szkoda życia na hejt - Making of
15 lipca 2024
SARA JAMES, IGO, LOCZNIKI – Szkoda życia na hejt (spot reklamowy UNIQA) 45"
15 lipca 2024
Hejt nie może sterować Twoim życiem. Dlatego UNIQA powołała Fundację, która wspiera walkę z hejtem. Wspólnie z Sarą James, Igo i Locznikami prezentujemy historię zainspirowaną teledyskiem do piosenki Igo „Better be alive”. Sprawdź więcej na: fundacjauniqa.pl Projekt: UNIQA Artist: Sara James, Igo, Loczniki Kompozytor: Igor Walaszek / Kuba Jaworski Autor tekstu: Igor Walaszek Wykonanie utworu: Igor Walaszek & Sara James Reżyser: Krzysztof Grajper Operator: Igor Połaniewicz Agencja reklamowa: PZL Dom produkcyjny: Papaya Films Studio dźwiękowe: Juice sound Studio postprodukcyjne: RIO de Post Choreografia: Nicole Hoff (LOCZNIKI)
Rozmowy Prasowane - Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
10 października 2024
Zapraszamy Was do obejrzenia nowego odcinka Rozmów prasowanych, w którym Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA, gości Renatę Szredzińską, prezeskę Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. UNIQA rozpoczęła współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę pod koniec maja 2023 roku. Z każdej sprzedanej polisy indywidualnego ubezpieczenia szkolnego od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) ubezpieczyciel zobowiązał się przekazać złotówkę na rzecz Fundacji, w tym na działalność prowadzonego przez organizację telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111.
Rozmowy prasowane - Magdalena Bigaj, prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa
15 lipca 2024
Zapraszamy Was do obejrzenia najnowszego odcinka Rozmów prasowanych, w którym Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA, gości Magdalenę Bigaj, prezeskę Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, a także medioznawczynię, badaczkę i działaczkę społeczną. Instytut Cyfrowego Obywatelstwa jest nowym partnerem Fundacji UNIQA, z którym realizuje w szkołach podstawowych trzecią edycję warsztatów na temat hejtu, tym razem pod hasłem „Szkoda życia na hejt”. Z rozmowy dowiecie się między innymi, czym jest cyfrowe obywatelstwo, na czym polega higiena cyfrowa, dlaczego warto wziąć udział w Ogólnopolskim Badaniu Higieny Cyfrowej, a także w jaki sposób Instytut Cyfrowego Obywatelstwa współpracuje z Fundacją UNIQA.
Reklama UNIQA - pakiet OC Trzyłała [30s-sub]
15 lipca 2024
Reklama opowiada historię kierowcy, któremu popsuł się samochód. Ale nieoczekiwanie z dobrą radą przychodzi... dwóch znanych bohaterów! Małpa z filmu "Poranek kojota" wymienia trzy największe zalety pakietu OC UNIQA. A Grucha z filmu "Chłopaki nie płaczą" wraz z nieodłącznym pieskiem chihuahua przekonuje, że warto brać pakiet OC Trzyłała. No po prostu - Łał! Łał! Łał! www.uniqa.pl Realizacja: agencja kreatywna PZL Dom produkcyjny: Bomaye Dom mediowy: Arena Media Reżyser: Michał Sabliński Występują: Sławomir Suler w roli Małpy z "Poranku Kojota", Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z "Chłopaki nie płaczą" oraz kierowca i piesek chuhuahua o imieniu Bella
UNIQA Szkoda życia na hejt - Making of
15 lipca 2024
SARA JAMES, IGO, LOCZNIKI – Szkoda życia na hejt (spot reklamowy UNIQA) 45"
15 lipca 2024
Hejt nie może sterować Twoim życiem. Dlatego UNIQA powołała Fundację, która wspiera walkę z hejtem. Wspólnie z Sarą James, Igo i Locznikami prezentujemy historię zainspirowaną teledyskiem do piosenki Igo „Better be alive”. Sprawdź więcej na: fundacjauniqa.pl Projekt: UNIQA Artist: Sara James, Igo, Loczniki Kompozytor: Igor Walaszek / Kuba Jaworski Autor tekstu: Igor Walaszek Wykonanie utworu: Igor Walaszek & Sara James Reżyser: Krzysztof Grajper Operator: Igor Połaniewicz Agencja reklamowa: PZL Dom produkcyjny: Papaya Films Studio dźwiękowe: Juice sound Studio postprodukcyjne: RIO de Post Choreografia: Nicole Hoff (LOCZNIKI)