Janowicz w reklamie UNIQA
W poniedziałek, 17 listopada, wystartowała kampania wizerunkowa UNIQA, która ma pokazać, że w życiu liczy się radość życia, poszukiwanie szczęścia i samego siebie. ...
Czytaj więcej >
W poniedziałek, 17 listopada, wystartowała kampania wizerunkowa UNIQA, która ma pokazać, że w życiu liczy się radość życia, poszukiwanie szczęścia i samego siebie. ...
Czytaj więcej >
Portal Obsługi Sprzedaży został wyróżniony po raz drugi w tym roku UNIQA otrzymała tytuł Najwyższa Jakość Quality International 2014 Tytuł Najwyższa Jakość Quality International 2014 UNIQA otrzymała kategorii QI PRODUCT - produkt najwyższej jakości. ...
Czytaj więcej >
Międzynarodowa kampania reklamowa UNIQA realizowana w Austrii oraz 15 krajach Europy Środkowo – Wschodniej Polska odsłona z udziałem polskiego tenisisty Jerzego Janowicza Wsparciem kampanii strona https://pomysl.uniqa.pl/, która ruszy wraz ze startem kampanii Grupa UNIQA Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich...
Czytaj więcej >
63 proc. posiadaczy pojazdów uważa Bezpośrednią Likwidację Szkód (BLS) za dodatkową wartość Aż 68 proc. z nich jest w stanie zapłacić więcej za ubezpieczenie samochodu, które obejmuje dodatkowo BLS Wynik badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA pokazuje, że dla 63 proc. ankietowanych istotne jest, czy ubezpieczenie samochodu zawiera usługę BLS. ...
Czytaj więcej >
„Solidny Pracodawca Roku 2014” „Modernizacja Roku 2013” „Innowacyjna firma 2014” UNIQA została potrójnie nagrodzona w ostatnich miesiącach. Otrzymała tytuł „Solidny Pracodawca Roku 2014” oraz „Modernizacja Roku 2013”, a także certyfikat „Innowacyjna Firma”. ...
Czytaj więcej >
Większość Polaków twierdzi, że używa zestawu głośnomówiącego lub w ogóle nie rozmawia przez telefon w czasie jazdy samochodem - wynika z badań ARC Rynek i Opinia zrealizowanych na zlecenie UNIQA Niewielki odsetek Polaków przyznaje się, że czyta lub pisze SMSy lub maile w czasie prowadzenia auta Wsiadając do samochodu należy zadbać o bezpieczeństwo oraz o to, by mieć ważne ubezpieczenie...
Czytaj więcej >
Siedziba centrali UNIQA w Łodzi zwyciężyła w ogólnopolskim konkursie „Modernizacja Roku 2013” w kategorii „Obiekty biurowe”. ...
Czytaj więcej >
Ubezpieczenie domów i mieszkań Twój DOM Plus „Odkryciem Roku 2014” Produkt UNIQA rynkowym unikatem UNIQA otrzymała nagrodę „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2014” za ubezpieczenie domów i mieszkań Twój DOM Plus. ...
Czytaj więcej >