UNIQA triumfuje w Employer Brand Management Awards – zdobywa 5 nagród
- UNIQA zdobyła aż pięć nagród w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards.
- Nagrody przyznano za kampanię promującą markę pracodawcy „W UNIQA jesteśmy razem” oraz UNIQAlny program wellbeingowy dla pracowników.
- Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy.
Konkurs Employer Brand Management Awards wyróżnia najbardziej innowacyjne i skuteczne działania w obszarze budowania marki pracodawcy. Na uroczystej gali 24 września 2025 r. w Londynie UNIQA zdobyła:
- Złoto (pierwsze miejsce) za Najlepszą inicjatywę wellbeingowa.
- Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców wewnętrznych.
- Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą integrację employer brandingu ze strategią komunikacyjną.
- Brąz (trzecie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców zewnętrznych.
- Brąz (trzecie miejsce) za Najlepsze zarządzanie marką pracodawcy w sektorze finansowym.
Jury doceniło nasz UNIQAlny program wellbeingowy, który wspiera pracowników UNIQA w sferze mentalnej, a także wzmacnia ich kompetencje w codziennej pracy, stwarzając przyjazne warunki do działania. Nagrody zdobyła także kampanię promującą markę pracodawcy W UNIQA jesteśmy razem, która w wyjątkowy sposób podkreśla wartości wspólnoty, szacunku i różnorodności – fundamenty kultury organizacyjnej UNIQA.
– W UNIQA wierzymy, że różnorodność jest naszą siłą, a wspólnota – naszym fundamentem. Przygotowana przez nas kampania to nie tylko komunikacja marki pracodawcy, ale wyraz naszej tożsamości i wartości, które realnie wpływają na codzienne życie w firmie. Cieszy nas, że te działania zostały dostrzeżone i docenione na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Morgaś, dyrektorka Działu Kultury Organizacyjnej, Rekrutacji i Rozwoju Pracowników w UNIQA.
Spot otwierający kampanię zaczyna się od mocnych słów: Czy świat nie byłby lepszy, gdybyśmy nie hejtowali innych ze względu na płeć, wiek, przekonania, wygląd, doświadczenia czy orientację seksualną?. Film w czarno-białej scenerii skupia się na emocjach i autentycznych historiach pracowników UNIQA, którzy mierzą się ze stereotypami i trudnymi pytaniami. W produkcji wystąpiło 12 osób wyłonionych w wewnętrznym castingu. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Be About – Hybrid Agency.
Kampania nawiązuje do programu kulturowego Szanuję, NIE hejtuję oraz działalności Fundacji UNIQA, która wspiera dzieci i młodzież dotknięte hejtem. Działania te są wyrazem społecznej odpowiedzialności firmy i jej zaangażowania w budowanie empatycznego środowiska pracy.
Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy. Jury nagradza najlepsze programy i kampanie, a także wyróżniające się na tle innych firmy. Nagrody w Londynie odebrali Anna Gajda, ekspertka ds. rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy oraz Maciej Krzysztoszek, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Eventów.
Spot oraz materiały kampanijne dostępne są w kanałach społecznościowych UNIQA oraz na stronie internetowej https://www.uniqa.pl/kariera/szanuje-nie-hejtuje/