Rekordowa frekwencja w programach szkoleniowych UNIQA

  • W czerwcu zakończyły się kolejne edycje Akceleratora Wiedzy Brokera i Akceleratora Wiedzy Agenta.
  • Oba programy cieszyły się dużym zainteresowaniem, notując rekordową frekwencję.
  • UNIQA zapowiada kolejne edycje na jesieni tego roku.

Akcelerator Wiedzy Brokera (AWB) i Akcelerator Wiedzy Agenta (AWA) to programy szkoleniowe UNIQA, do których zapraszani są odpowiednio brokerzy i agenci ubezpieczeniowi.

Akcelerator Wiedzy Brokera

W wiosennej edycji Akceleratora Wiedzy Brokera odbyły się cztery szkolenia online: trzy prowadzone przez ekspertów firmy, a jedno z udziałem zewnętrznego gościa. Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 1800 uczestników, a  w każdym spotkaniu udział wzięło średnio 460 brokerów, najwięcej z dotychczasowych akceleratorów. W tym roku nastąpiły również istotne zmiany w formule spotkań, które zostały realizowane z wykorzystaniem profesjonalnego zespołu w studio nagraniowym UNIQA, a także zyskały nową, odświeżoną oprawę wizualną.

W naszej współpracy z partnerami stawiamy na merytorykę, dlatego bardzo nas cieszy wzrost zainteresowania szkoleniami. Odpowiadamy na niego w najlepszy możliwy sposób, czyli rozwojem naszej oferty edukacyjnej. Do prowadzenia wystąpień zapraszamy wysokiej klasy ekspertów, zarówno z UNIQA, jak i firm zewnętrznych. Wsłuchujemy się także w głosy z ankiet po każdej edycji i staramy się dostosowywać program akceleratorów do oczekiwań uczestników  – mówi Tomasz Szarek, dyrektor zarządzający Pionu Klienta Korporacyjnego i Rozwoju Biznesu w UNIQA.

Dodatkowym wydarzeniem towarzyszącym Akceleratorowi Wiedzy Brokera była specjalna sesja wyjazdowa na Torze Kielce, poświęcona bezpieczeństwu jazdy. Wzięło w niej udział 26 brokerów – partnerów w obszarze ubezpieczeń flotowych, w tym trzech wyłonionych w quizie przeprowadzonym podczas szkoleń online. Uczestnicy mieli okazję nie tylko poznać teorię bezpiecznej jazdy, ale również sprawdzić swoje umiejętności w praktyce, m.in. podczas hamowania awaryjnego, próby Stewarta czy w symulatorze dachowania.

Akcelerator Wiedzy Agenta

Z doświadczeń Akceleratora Wiedzy Brokera czerpie także funkcjonujący od ubiegłego roku Akcelerator Wiedzy Agenta. W tegorocznej edycji w ramach programu odbyło się pięć spotkań, w tym cztery otwarte szkolenia online oraz jedno spotkanie specjalne dla Agentów SMElitarnych. Tematyka szkoleń obejmowała m.in. ubezpieczenia OC, prewencję w użytkowaniu pojazdów elektrycznych, likwidację szkód transportowych oraz przewodnik prewencyjny dla firm, zaprezentowany w tym roku przez UNIQA w nowej odsłonie. Średnia frekwencja na tych wydarzeniach była wyższa w porównaniu do poprzedniej edycji i wyniosła blisko 180 uczestników.

Większe zainteresowanie Akceleratorem Wiedzy Agenta świadczy o rosnącej potrzebie dalszego rozwoju kompetencji wśród agentów. Naszym zadaniem jest odpowiedzieć na te oczekiwania. Jesteśmy dopiero na początku drogi programu dla agentów, ale wierzę, że będzie się tak samo świetnie rozwijał, jak format dla brokerów. Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w ten projekt i naszym ekspertom wewnętrznym, którzy z ogromnym zaangażowaniem dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem, przyczyniając się do sukcesu całego programu. Ich profesjonalizm i pasja są nieocenionym wsparciem dla uczestników Akceleratora – dodaje Anna Szewczyk, dyrektorka Departamentu Sprzedaży Sieć Agencyjna i Franczyzowa w UNIQA.


UNIQA Polska


Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl


Grupa UNIQA


Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

 


Załączniki do pobrania

Kontakt dla mediów