Magdalena Oszczak dyrektorką Działu Ubezpieczeń Turystycznych

  • Magdalena Oszczak jest związana z UNIQA od 2009 roku
  • Obejmuje stanowisko dyrektorki Działu Ubezpieczeń Turystycznych

Magdalena Oszczak została dyrektorką Działu Ubezpieczeń Turystycznych UNIQA TU S.A. Odpowiada za sprzedaż, tworzenie produktów, ocenę ryzyka oraz rozwój sieci sprzedaży. 

– UNIQA to stabilna i wiarygodna firma, za którą stoją liczby – na przykład ta, że rocznie sprzedajemy ponad 350 tys. polis turystycznych i 1000 polskich biur podróży objętych jest naszymi gwarancjami ubezpieczeniowymi. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Magdaleny w tematyce ubezpieczeń turystycznych pozwolą na dalszy rozwój tego segmentu biznesu – mówi Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Zdalnej UNIQA.

– Moja aktywność zawodowa od wielu lat związana jest z turystyką i od dawna pracuję w firmie, dla której ta linia biznesowa jest ważna. Nasze zaangażowanie jest doceniane, a jego potwierdzeniem jest pozycja – UNIQA jest w top 100 najbardziej wpływowych marek w polskiej turystyce. To zobowiązuje i inspiruje do większego wysiłku. Naszym klientom indywidualnym, touroperatorom i biurom od lat towarzyszymy w ich podróżach i to się na pewno nie zmieni – mówi Magdalena Oszczak.

Magdalena Oszczak ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studnia w Katedrze Ubezpieczeń Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad 20 lat związana jest z rynkiem ubezpieczeń turystycznych. Początki swojego doświadczenia zdobywała w Towarzystwie Ubezpieczeń Gerling Polska, następnie z Towarzystwie Ubezpieczeń Signal Iduna S.A. Od 2009 w UNIQA (przed połączeniem AXA i UNIQA).


UNIQA Polska


Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl


Grupa UNIQA


Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

 


Załączniki do pobrania

Kontakt dla mediów