UNIQA Polska ponownie z tytułem Superbrands
- UNIQA kolejny rok z rzędu znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku
- Marka została wyróżniona tytułem Superbrands 2021 w XV edycji konkursu
Zdobywając tytuł Superbrands 2021 marka UNIQA znalazła się kolejny raz w gronie najsilniejszych marek konsumenckich.
- Cieszy nas ta nagroda zwłaszcza, że otrzymujemy ją po intensywnym czasie integracji. To dla nas wyróżnienie i ogromna satysfakcja, zwłaszcza, że o jej przyznaniu decydują klienci, a to pokazuje, że podejmowane przez nas działania są zauważalne - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA. - Naszym celem jest aby marka UNIQA znalazła się w top3 najbardziej znanych marek ubezpieczeniowych w Polsce. I ten cel chcemy osiągnąć do 2025 roku. Już dziś znajomość marki sukcesywnie rośnie, także dzięki intensywnym kampaniom marketingowym, które prowadzimy od momentu połączenia UNIQA i AXA. Zdobycie nagrody Superbrands pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.
Laureaci Superbrands 2021 zostali wyłonieni na podstawie badań konsumenckich przeprowadzonych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na grupie 10 000 respondentów. W ankiecie wzięto pod uwagę 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Na tej podstawie określony został kluczowy współczynnik, jakim jest Indeks Siły Marki Superbrands, będący różnicą polecania i odradzania marki. Tytuł otrzymywały najwyżej ocenione marki w każdej kategorii (marki z indeksem powyżej 70% średniej indeksu TOP 3 marek w kategorii). Wyniki badania są następnie konfrontowane z opinią Rady Marek – stałego grona doradczego Superbrands, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ich głosy w połączeniu z opiniami konsumentów wpłynęły na końcową ocenę.
Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. W tym roku odbyła się 15. edycja tego programu w Polsce.