UNIQA Polska ponownie z tytułem Superbrands

  • UNIQA kolejny rok z rzędu znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku
  • Marka została wyróżniona tytułem Superbrands 2021 w XV edycji konkursu

 

Zdobywając tytuł Superbrands 2021 marka UNIQA znalazła się kolejny raz w gronie najsilniejszych marek konsumenckich.

- Cieszy nas ta nagroda zwłaszcza, że otrzymujemy ją po intensywnym czasie integracji. To dla nas wyróżnienie i ogromna satysfakcja, zwłaszcza, że o jej przyznaniu decydują klienci, a to pokazuje, że podejmowane przez nas działania są zauważalne - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA. - Naszym celem jest aby marka UNIQA znalazła się w top3 najbardziej znanych marek ubezpieczeniowych w Polsce. I ten cel chcemy osiągnąć do 2025 roku. Już dziś znajomość marki sukcesywnie rośnie, także dzięki intensywnym kampaniom marketingowym, które prowadzimy od momentu połączenia UNIQA i AXA. Zdobycie nagrody Superbrands pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Laureaci Superbrands 2021 zostali wyłonieni na podstawie badań konsumenckich przeprowadzonych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na grupie 10 000 respondentów. W ankiecie wzięto pod uwagę 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Na tej podstawie określony został kluczowy współczynnik, jakim jest Indeks Siły Marki Superbrands, będący różnicą polecania i odradzania marki. Tytuł otrzymywały najwyżej ocenione marki w każdej kategorii (marki z indeksem powyżej 70% średniej indeksu TOP 3 marek w kategorii). Wyniki badania są następnie konfrontowane z opinią Rady Marek – stałego grona doradczego Superbrands, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ich głosy w połączeniu z opiniami konsumentów wpłynęły na końcową ocenę.
Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. W tym roku odbyła się 15. edycja tego programu w Polsce.


UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2020 roku zakłady ubezpieczeń działające obecnie pod marką UNIQA tworzyły 5. co wielkości grupę ubezpieczeniową w Polsce pod względem przypisu składki, którego łączna wartość wyniosła prawie 4 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,6 mld zł w roszczeniach i świadczeniach. Obsługują 5 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają 80 tys. firm w Polsce. Z kolei  UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2020 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 16,3 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga nawet ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

 

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2020 r. Grupa UNIQA zebrała 5,6 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com


Załączniki do pobrania

Kontakt dla mediów