Agenci UNIQA na Platformie Comarch CAFE

UNIQA zakończyła pierwszą fazę projektu wdrożenia platformy sprzedażowej dla agentów -Comarch CAFE. Jest to nowoczesne rozwiązanie front-office, mające na celu maksymalne uproszczenie i automatyzację codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych UNIQA.

Projekt obejmuje wdrożenie kompleksowego rozwiązania Comarch CAFE dla Ubezpieczeń, które zagwarantuje UNIQA jeszcze skuteczniejsze działanie i optymalne wykorzystanie możliwości nowych kanałów dystrybucji przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów operacyjnych.

Funkcjonalność Platformy CAFE obejmuje:

  • terminarz do zarządzania kontaktami z klientami,
  • widok 360° Klienta wraz z jego polisami, składkami i szkodami,
  • wsparcie procesu sprzedaży począwszy od ofertowania, przez złożenie wniosku aż do wystawienia polisy,
  • dostęp do operacji na polisach, szkodach i roszczeniach,
  • podgląd realizacji celów sprzedaży oraz wynagrodzenia prowizyjnego,
  • dostęp do aktualnej informacji o akcjach marketingowych, produktach, obowiązujących OWU, zarządzeniach i regulaminach.

- Uruchomiona we wrześniu aplikacja Comarch CMS Agent Net ma za zadanie optymalizować przepływ informacji wewnątrz firmy. Dzięki temu rozwiązaniu, informacje na temat promocji, nowych produktów, szkoleń oraz innych wydarzeń dotrą do naszych agentów szybciej, co pozytywnie wpłynie zarówno na efektywność działań sprzedażowych towarzystwa, jaki i na poziom obsługi naszych klientów - mówi Łukasz Ukleja, Dyrektor Departamentu Organizacji i Informatyki, UNIQA. - Z zainteresowaniem oczekujemy rezultatów kolejnych etapów wdrożenia, kiedy to nasi agenci będą mogli skorzystać z pełnej gamy narzędzi Platformy Comarch CAFE dla Ubezpieczeń.

- CAFE dla Ubezpieczeń to nowoczesny portal internetowy, składający się z wielu aplikacji, tzw. mashup. Takie rozwiązanie zapewnia łatwy dostęp do aktualnych informacji i narzędzi biznesowych. Według analityków Gartner Strategic Guideline, do roku 2020 technologia mashup stanie się dominującym modelem (80%) budowy złożonych systemów biznesowych - zauważa Maciej Ślósarczyk, Consulting Manager, Comarch SA. - Projekt w UNIQA przebiega planowo. Pierwsza faza projektu zakończyła się przekazaniem do eksploatacji narzędzia Agent Net opartego na rozwiązaniu Comarch CMS - dodaje.

 

Comarch to polski integrator systemów informatycznych i dostawca własnych produktów dla najważniejszych sektorów gospodarki: telekomunikacji, finansów, przemysłu, handlu i usług oraz sektora publicznego. Kapitał firmy to akademicki rodowód, wieloletnie doświadczenie i zaufanie klientów. Comarch zatrudnia blisko 3500 najwyższej klasy specjalistów na całym świecie. Spółka notowana jest na GPW w Warszawie. www.comarch.pl


Kontakt dla mediów