Startuje nowa kampania reklamowa UNIQA!

11 maja startuje nowa kampania reklamowa UNIQA - Ubezpieczenia nowej generacji. Twarzą kampanii został trener polskich piłkarzy ręcznych Bogdan Wenta. Spoty będą emitowane przez 6 tygodni w największych stacjach telewizyjnych.

- Celem naszej najnowszej kampanii jest utrwalenie wizerunku UNIQA jako ubezpieczyciela nowej generacji oraz wsparcie akwizycji poprzez komunikację atutów, w oparciu o które budujemy naszą przewagę konkurencyjną - mówi Jarosław Parkot, Prezes Zarządu Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA w Polsce. - W tym celu wykorzystamy 2 spoty reklamowe. Rozpoczniemy od 30-sekundowego spotu wizerunkowego, prezentującego filozofię ubezpieczeń nowej generacji - elastycznych, dedykowanych ludziom aktywnym i zorientowanym na przyszłość, dostosowanych do każdego z kolejnych życiowych etapów. Po 2 tygodniach emisji zastąpimy go 15-sekundowym spotem o charakterze produktowym, który komunikuje korzyści naszego programu lojalnościowego UNIQA BonusClub. Zachęcamy klientów, by wykupując u nas minimum dwie polisy ubezpieczeniowe z przynajmniej dwóch różnych obszarów ubezpieczeniowych, mogli korzystać ze zwrotu składki nawet do 400 zł. - wyjaśnia Parkot.

Twarzą kampanii został Bogdan Wenta, znany trener polskich szczypiornistów, z którym UNIQA podpisała umowę o współpracę na okres dwóch lat, obejmujący przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej, które odbędą się w Austrii. - Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie trenera Wenty, ponieważ naszym zdaniem jego osoba doskonale ilustruje wartości, z którymi identyfikuje się nasza firma, jakimi są: pasja i profesjonalizm - wyjaśnia Piotr Wyraz, kierujący działem marketingu UNIQA. - Inwestycja w znane twarze sportu jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w budowaniu wizerunku spółek UNIQA Group Austria. Bardzo długo poszukiwaliśmy takiej osoby w Polsce, ale warto było czekać - trener Wenta jest nie tylko uosobieniem wartości, z którymi się utożsamiamy, ale również urodzonym aktorem, który świetnie sprawdził się na planie.

Kampania potrwa 6 tygodni od 11 maja do 21 czerwca br. i obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, TVP Info, At Max (m.in. AXN, Comedy Central, Canal +, Canal + Sport, Hallmark, National Geographic, MTV), Discovery, TV4, POLSAT Sport, POLSAT PLAY, TVN7, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, POLSAT2, POLSAT News, POLSAT Cafe.

 

 


Załączniki do pobrania

Kontakt dla mediów