Biuro prasowe - informacje dla mediów

Produkty i usługi

Nowe ubezpieczenie UNIQA w aplikacji SkyCash


  • UNIQA w Polsce rozszerza współpracę ze SkyCash
  • Od lutego klienci oprócz ubezpieczenia turystycznego, mogą także kupić ubezpieczenie OC
  • Nowa oferta umożliwia płatność składki nawet w 12 ratach
  • Ubezpieczenie działa natychmiast po jego zawarciu
  • Dostępne jest z każdego miejsca i w każdym czasie

Ubezpieczenie OC UNIQA w aplikacji SkyCash dostępne jest od lutego.  To kolejny po ubezpieczeniu turystycznym produkt przygotowany specjalnie z myślą o użytkownikach aplikacji. Co więcej, nowa oferta umożliwia rozłożenie płatności nawet na 12 rat. Klienci, którzy terminowo opłacają raty, mogą także liczyć na specjalną promocję.

SkyCash to system płatności na smartfony. Poza opłatami za miejsca parkingowe (ponad 90 proc. wszystkich stref płatnego parkowania w kraju) pozwala m.in. na kupowanie biletów komunikacji miejskiej, biletów kolejowych przewoźników, których łączny udział w rynku pod względem liczby obsługiwanych pasażerów wynosi ok. 90 proc. oraz biletów do kina czy też wypłacanie gotówki z bankomatu.

W lipcu ubiegłego roku w aplikacji SkyCash pojawiło się pierwsze ubezpieczenie UNIQA – polisa turystyczna „Radość odkrywania”. Od lutego użytkownicy aplikacji mogą także kupić ubezpieczenie komunikacyjne OC. 

- Zgodnie z zapowiedzią rozszerzamy współpracę ze SkyCash o kolejny produkt ubezpieczeniowy. I na tym wcale nie koniec - zapowiada Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA ds. sprzedaży. - Bardzo sobie cenimy nasz alians ze SkyCash. Programy affinity wciąż jeszcze raczkują w Polsce, ale dla nas to przyszłościowy biznes, na który mocno stawiamy – dodaje.

Istotnym wyróżnikiem ubezpieczenia OC UNIQA dostępnego w aplikacji jest możliwość rozłożenia płatności nawet na 12 miesięcy.

- Klient sam zdecyduje, czy chce zapłacić składkę w jednej, dwóch, czterech czy aż w 12 ratach. Przy rosnących cenach ubezpieczeń komunikacyjnych dla wielu osób może to być bardzo atrakcyjna propozycja – mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Sprzedaży – Kanały Alternatywne w UNIQA. – Dodatkowo, klienci, którzy zdecydują się na miesięczne płatności i do tego będą terminowo opłacać raty, zapłacą tylko 11 z 12 rat – dodaje.

Z aplikacji SkyCash korzysta 2 mln użytkowników.

- Znamy naszych klientów i wiemy, że cenią sobie wygodę i czas. Ubezpieczenia dostępne w aplikacji odpowiadają na ich potrzeby. Oferta jest dostępna z dowolnego miejsca, a umowa zawierana w kilka minut i do tego w pełni bezpiecznie i bez zbędnego papieru. Chcemy za pośrednictwem aplikacji zaproponować całą paletę ubezpieczeń – mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash.

Użytkownik aplikacji SkyCash zawiera i opłaca ubezpieczenie w zaledwie 5 krokach. Cała transakcja przebiega szybko i w prosty sposób. Wystarczy zeskanowanie kodu kreskowego Aztec z dowodu rejestracyjnego. Klienci mają do wyboru trzy warianty ochrony: Mini, Opti i Maxi z atrakcyjnym Asssistance oraz NNW.  

- Polisa i OWU wysyłane są drogą elektroniczną. A do tego ubezpieczenie działa natychmiast po jego zawarciu – mówi Bartosz Słupski.

Ubezpieczenie turystyczne oraz komunikacyjne OC UNIQA to nie ostatnie produkty, które będą dostępne za pośrednictwem aplikacji SkyCash. Wkrótce pojawią się dwa nowe produkty ściśle powiązane z ofertą partnera.

W projekt  zaangażowane są również  spółki I-Direct Ubezpieczenia oraz i-Direct Brokers, specjalizujące się w dostarczaniu produktów ubezpieczeniowych dla mobilnych kanałów sprzedaży.

UNIQA Polska

UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU oraz UNIQA TU na Życie, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Majątkowe towarzystwo UNIQA zajmuje 6. pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej. Jest też liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych Polsce. Ubezpiecza 50 proc. spółdzielni mieszkaniowych, 40 proc. wspólnot mieszkaniowych w Polsce oraz 500 tys. mieszkań. Życiowe towarzystwo UNIQA jest z kolei jednym z najdynamiczniej rosnących na rynku. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3000 agentów UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, składającej się ze 130 placówek, jak też w multiagencjach oraz u brokerów i dealerów samochodowych. W 2016 roku UNIQA uzyskała tytuł Instytucja Roku 2015 nadany przez niezależny portal MojeBankowanie.pl oraz Wybór konsumenta. UNIQA jest  laureatem konkursu Solidny Pracodawca. W 2014 r. otrzymała również nagrody m.in.: Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2014,  Najwyższa Jakość Quality International czy Certyfikat „Dobra Polisa”. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG. Więcej informacji: www.uniqa.pl

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. 40 spółek prowadzi działalność w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Ponad 21 tys. pracowników i partnerów wyłącznych obsługuje 10 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii, posiadającą ok. 22-proc. udziału w rynku. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie. Więcej informacji: www.uniqagroup.com

SkyCash

SkyCash to największy w Polsce system płatności i usług mobilnych dla telefonów komórkowych, pozwalający m.in. w wygodny sposób kupować bilety komunikacji miejskiej i opłacać parkowanie w kilkudziesięciu polskich miastach. Aplikacja umożliwia także kupowanie biletów kolejowych większości polskich przewoźników, w tym PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, jak również zakup biletów do kina, wypłacanie gotówki z bankomatów bez użycia karty oraz natychmiastowe przelewy pomiędzy użytkownikami i płatności za domowe rachunki. Wszystkie transakcje są zabezpieczone na poziomie bankowości mobilnej i kart płatniczych. W 2014 roku SkyCash otrzymał nagrodę Złoty Bell w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”. Usługa mobiParking została natomiast uhonorowana nagrodą Lokalizator Roku 2014, przyznaną w kategorii aplikacji dla kierowców, w ramach konferencji Navigation Trends for Drivers. W październiku 2015 r. firma zajęła pierwsze miejsce w Polsce oraz drugie w Europie w Deloitte Technology Fast 50 - rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej. Sukces został powtórzony w rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA, gdzie SkyCash uplasował się na 46 miejscu, zajmując jednocześnie najwyższą pozycję spośród wszystkich polskich spółek, które znalazły się w zestawieniu. W marcu 2016 r. Tomasz Krajewski, prezes spółki, znalazł się na drugim miejscu w przygotowanym przez magazyn Brief rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Więcej informacji: www.skycash.com

 

KONTAKT DLA MEDIÓW