Ubezpieczenie podróżne UNIQA w aplikacji SkyCash

  • UNIQA w Polsce rozpoczęła współpracę ze SkyCash
  • Od dziś w aplikacji SkyCash można kupić ubezpieczenie podróży UNIQA
  • Ubezpieczenie jest dostępne z każdego miejsca i  w każdym czasie
  • Klienci mają do wyboru trzy pakiety
  • Mogą kupić ubezpieczenie nawet na 1 dzień i już za kilka złotych

UNIQA w Polsce rozpoczęła współpracę ze SkyCash. Od czwartku w aplikacji dostępne jest ubezpieczenie turystyczne „Radość odkrywania”. Użytkownicy aplikacji w wygodny i szybki sposób mogą wybrać jeden z trzech pakietów ubezpieczenia dostosowanych do charakteru wyjazdu.

SkyCash to system płatności na smartfony. Poza opłatami za miejsca parkingowe (ponad 90 proc. wszystkich stref płatnego parkowania w kraju) pozwala m.in. na kupowanie biletów komunikacji miejskiej, biletów kolejowych przewoźników, których łączny udział w rynku pod względem liczby obsługiwanych pasażerów wynosi ok. 90 proc. oraz biletów do kina czy też wypłacanie gotówki z bankomatu.

- Bardzo nas cieszy rozpoczęcie współpracy ze SkyCash. Wspólnie możemy zaoferować klientom wygodny i szybki sposób zakupu ubezpieczenia w rozwiązaniu mobilnym, poprzez aplikację SkyCash. Z każdego miejsca na świecie i  o każdej porze użytkownicy aplikacji mogą kupić ubezpieczenie turystyczne UNIQA. I do tego jest to w pełni bezpieczna transakcja – mówi Andrzej Jarczyk, prezes spółek UNIQA w Polsce.

Aktualnie z aplikacji SkyCash korzysta 1,2 mln użytkowników.

- Możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przez aplikację na smartfony to ogromna wygoda, a zarazem doskonałe uzupełnienie naszej bogatej oferty biletowej - mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. - Korzystanie z usługi jest bardzo intuicyjne. Polisę można wykupić w ciągu kilkunastu sekund, nawet tuż przed samą podróżą - dodaje.

W aplikacji SkyCash pojawiła się nowa ikona Ubezpieczenia turystyczne. Po kliknięciu w nią użytkownik otrzyma do wyboru trzy proste pakiety: turystyczny, sportowy, który uwzględnia uprawianie sportów wyczynowych i ekstremalnych, oraz związany z wyjazdem do pracy. Po wyborze pakietu klient określa liczbę osób do ubezpieczenia (np. rodzinę, znajomych), wskazuje zakres terytorialny wyjazdu (Europa lub cały świat) i podaje jego daty. Możliwy jest zakup ubezpieczenia już na jeden dzień za składkę wynoszącą zaledwie kilka złotych. Użytkownik SkyCash ma do wyboru ofertę podstawową oraz rekomendowaną, w której do kosztów leczenia za granicą dołączone jest NNW i OC. Zdecydowana większość klientów UNIQA, którzy w tym roku kupili ubezpieczenie „Radość odkrywania”,  do ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą dokupiła właśnie NNW oraz OC. Ponad 80 proc. polis podróżniczych zawieranych jest na okres do 2 tygodni.

- W najbliższym czasie wspólnie ze SkyCash rozszerzymy ofertę ubezpieczeniową dla użytkowników aplikacji.  Za wcześnie jeszcze na więcej szczegółów – dodaje Andrzej Jarczyk.

W projekt jest zaangażowana spółka I-Direct Ubezpieczenia, specjalizująca się w dostarczaniu produktów ubezpieczeniowych dla mobilnych kanałów sprzedaży.


UNIQA Polska

UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU oraz UNIQA TU na Życie, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Majątkowe towarzystwo UNIQA zajmuje 6. pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej. Jest też liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych Polsce. Ubezpiecza 50 proc. spółdzielni mieszkaniowych, 40 proc. wspólnot mieszkaniowych w Polsce oraz 500 tys. mieszkań. Życiowe towarzystwo UNIQA jest z kolei jednym z najdynamiczniej rosnących na rynku. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3000 agentów UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, składającej się ze 130 placówek, jak też w multiagencjach oraz u brokerów i dealerów samochodowych. W 2016 roku UNIQA uzyskała tytuł Instytucja Roku 2015 nadany przez niezależny portal MojeBankowanie.pl oraz Wybór konsumenta. UNIQA jest  laureatem konkursu Solidny Pracodawca. W 2014 r. otrzymała również nagrody m.in.: Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2014,  Najwyższa Jakość Quality International czy Certyfikat „Dobra Polisa”. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG. Więcej informacji: www.uniqa.pl

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. 40 spółek prowadzi działalność w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Ponad 21 tys. pracowników i partnerów wyłącznych obsługuje 10 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii, posiadającą ok. 22-proc. udziału w rynku. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe we Włoszech, Szwajcarii i Liechtensteinie.

SkyCash

SkyCash to największy w Polsce system płatności i usług mobilnych dla telefonów komórkowych, pozwalający m.in. w wygodny sposób kupować bilety komunikacji miejskiej i opłacać parkowanie w kilkudziesięciu polskich miastach. Aplikacja umożliwia także kupowanie biletów kolejowych większości polskich przewoźników, w tym PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, jak również zakup biletów do kina, wypłacanie gotówki z bankomatów bez użycia karty oraz natychmiastowe przelewy pomiędzy użytkownikami i płatności za domowe rachunki. Wszystkie transakcje są zabezpieczone na poziomie bankowości mobilnej i kart płatniczych. W 2014 roku SkyCash otrzymał nagrodę Złoty Bell w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”. Usługa mobiParking została natomiast uhonorowana nagrodą Lokalizator Roku 2014, przyznaną w kategorii aplikacji dla kierowców, w ramach konferencji Navigation Trends for Drivers. W październiku 2015 r. firma zajęła pierwsze miejsce w Polsce oraz drugie w Europie w Deloitte Technology Fast 50 - rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej. Sukces został powtórzony w rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA, gdzie SkyCash uplasował się na 46 miejscu, zajmując jednocześnie najwyższą pozycję spośród wszystkich polskich spółek, które znalazły się w zestawieniu. W marcu 2016 r. Tomasz Krajewski, prezes spółki, znalazł się na drugim miejscu w przygotowanym przez magazyn Brief rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Więcej informacji: www.skycash.com.


Załączniki do pobrania

Kontakt dla mediów