Biuro prasowe - informacje dla mediów

Działalność wizerunkowa i społeczna

Janowicz w reklamie UNIQA


  • Kampania reklamowa rusza już dziś
  • W pierwszym etapie obejmie działania w Internecie
  • W polskiej odsłonie międzynarodowego spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz
  • Reklama kieruje na http://pomysl.uniqa.pl/ - miejsca inspiracji do czerpania radości z życia

W poniedziałek, 17 listopada, wystartowała kampania wizerunkowa UNIQA, która ma pokazać, że w życiu liczy się radość życia, poszukiwanie szczęścia i samego siebie.

Główna myśl kampanii brzmi „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Przekonuje do niej tenisista Jerzy Janowicz, który od 2014 r. jest twarzą marki UNIQA w Polsce.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Obejmie Internet, telewizję i outdoor. - To nasza pierwsza kampania od wielu lat i ważny dla nas moment. Ruszamy z kampanią 17 listopada 2014 r. Potrwa ona aż do końca lutego 2015 r. W pierwszym etapie startujemy z kampanią w Internecie. Z początkiem nowego roku będzie można zobaczyć nasz spot reklamowy w telewizji – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Marketingu i PR w UNIQA.

W doborze mediów UNIQA wspierana jest przez dom mediowy Mindshare. - Kampania UNIQA ma charakter wizerunkowy, dlatego staraliśmy się dobrać media nie tylko najlepiej dopasowane do naszej grupy celowej, ale zarazem takie, które podkreślą wartości marki. Z racji bogatej oferty produktowej UNIQA postawiliśmy na szeroki dobór mediów, skupiając się m.in. na telewizji, VOD, kampanii online czy wsparciu w przestrzeni miejskiej – mówi Maciej Świątek, dyrektor zespołu klienckiego Mindshare. - Chcemy dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów, mocno zaznaczając, że UNIQA to dobry i sprawdzony wybór – dodaje.

Reklamy będą kierować do specjalnej strony http://pomysl.uniqa.pl , na której znajdują się inspiracje zachęcające do stawiania czoła przeciwnościom losu i czerpania radości z życia. Na stronie można podzielić się własnymi doświadczeniami. Jest to miejsce, gdzie każdy może przedstawić pomysły na to, jak odnaleźć samego siebie w dzisiejszym świecie oraz zagłosować na propozycje innych osób. Strona zachęca do pomyślenia o przyszłości, do wyjścia szczęściu naprzeciw i ubezpieczania się.

Kampania reklamowa jest realizowana w 16 krajach Europy, w których działa UNIQA. – W Polsce dodaliśmy do niej nasz charakterystyczny element: osobę Jerzego Janowicza. Tenisista pojawia się w filmach reklamowych, na stronie internetowej i w materiałach drukowanych – mówi Katarzyna Ostrowska.

Międzynarodowa kampania reklamowa UNIQA została przygotowana przez UNIQA International. Wystartowała już m.in. w Austrii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech oraz w Serbii i Chorwacji. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada BC.

 

 

 

 

UNIQA Polska

UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU SA oraz UNIQA TU na Życie SA, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Obecnie UNIQA TU SA zajmuje 5. pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej brutto, która w 2013 wyniosła ponad 1,12 mld zł. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3 000 agentów, UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, liczącej około 130 placówek, jak i w multiagencjach oraz u brokerów i dealerów samochodowych. Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA jest laureatem konkursu Gazety Bankowej w kategorii „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2011”. UNIQA TU SA została uhonorowana przez miesięcznik ekonomiczny Home & Market statuetkami „Najlepszy Partner w Biznesie” oraz „Srebrny Parasol”. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

 

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do wiodących grup ubezpieczeniowych na swoich podstawowych rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. 22 000 pracowników i współpracowników obsługuje ponad 9,2 mln klientów w 19 krajach. UNIQA i Raiffeisen Insurance to dwie silne marki, gwarantujące bardzo dobrą podstawę do dalszego rozwoju. UNIQA jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Kosowie, Chorwacji, Macedonii, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji, Czechach, Ukrainie i Węgrzech. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe we Włoszech, Szwajcarii i Liechtensteinie.

KONTAKT DLA MEDIÓW