W nowym programie UNIQA BonusClub zyskują wszyscy

  • UNIQA BonusClub w nowej odsłonie od 21 lipca 2014 r.
  • Program lojalnościowy dedykowany zarówno klientom, jak i agentom
  • Nowy UNIQA BonusClub to więcej zniżek, więcej bezpieczeństwa,więcej ubezpieczeń!

Nowa odsłona UNIQA BonusClub wystartowała 21 lipca 2014 r. Program lojalnościowy gwarantuje korzyści zarówno dla klienta, jak i agenta.

– W nowym UNIQA BonusClub klientom dajemy coś więcej niż tylko ubezpieczenie, w myśl haseł: Więcej zniżek! Więcej bezpieczeństwa! Więcej ubezpieczeń! Agentom z kolei przekazujemy narzędzie pomagające promować pełną gamę ubezpieczeń UNIQA, a dodatkowo uruchamiamy atrakcyjny model premiowania za pozyskiwanie nowych uczestników - mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem UNIQA.

Popularność programów lojalnościowych wśród Polaków nie słabnie od kilku lat. Jak wynika z zeszłorocznego badania instytutu ARC Rynek i Opinia (Monitor Programów Lojalnościowych, źródło: ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalnościowych, październik 2013) ponad połowa z nich przyłączyła się do przynajmniej jednego z kilkuset programów.  

Nagradzanie i premiowanie klienta to wciąż jeden z najskuteczniejszych sposobów na przywiązanie go do produktów danej marki. – Aby program był atrakcyjny dla klienta musi być łatwy i przejrzysty. Bardzo istotne, by katalog oferowanych bonusów był ciekawie skonstruowany, tak by każdy z uczestników mógł w nim znaleźć coś dla siebie. Klient jest zbyt ważny, by obdarowywać go błahymi nagrodami, czy kusić nierealnymi wielkim wygranymi. On oczekuje korzyści tu i teraz – mówi Bartosz Słupski.

Co zyska klient?

W nowym UNIQA BonusClub poszerzony został zakres ubezpieczeń kwalifikujących do programu.

W zależności od sumy opłaconych składek ubezpieczeniowych, uczestnicy otrzymują jeden z trzech pakietów: Bonus, BonusPLUS, BonusEXTRA. Każdy z nich zawiera zniżki - odpowiednio 5 proc.,10 proc. lub 15 proc. na ubezpieczenia Twój DOM Plus oraz komunikacyjne. Wszyscy klubowicze dostają gwarancję utrzymania ceny w OC komunikacyjnym. Na powitanie UNIQA wysyła im zestaw startowy z poradnikami i przydatynmi drukami oraz kilka niespodzianek.

Klienci mogą śledzić informacje nt. swoich pakietów korzyści w specjalnym serwisie www.uniqabonusclub.pl. Znajdą tam również informacje o trwających konkursach oraz porady dotyczące bezpieczeństwa. Tylko na platformie można wybrać usługi z oferty bonusowej pomocy assistance UNIQA BonusClub. Klienci pakietów BonusPLUS i BonusEXTRA mają możliwość skorzystania z produktów assistance stworzonych specjalnie na potrzeby programu, a są to: Rowerowa frajda, Zadbany pupil, Beztroska podróż, Zdrowe podejście, Udokumentowana pomoc, Spełnione życzenia. Partnerem UNIQA w tym zakresie jest Europ Assistance Polska.

Co zyska agent?

W nowym UNIQA BonusClub zyskuje również sprzedawca. Przyłączenie do programu zapewnia mu lojalność klienta, ale nie tylko. Każdy nowy uczestnik to punkty, które można wymienić na nagrody. Agent i OFWCA zbierają je do wirtualnej „Portmonetki Sprzedawcy” dostępnej w Portalu Obsługi Sprzedaży (POS) i wymieniają na nagrody.

Program UNIQA BonusClub powstał w 2009 r. Po roku miał już 16,5 tys. uczestników. W ciągu kolejnych 4 lat ich liczba zwiększyła się do prawie 80 tys.


 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UNIQA Polska

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU SA oraz UNIQA TU na Życie SA, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Obecnie UNIQA TU SA zajmuje 5. pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej brutto, która w 2012 wyniosła ponad 1,15 mld zł. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 3 000 agentów, UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, liczącej około 130 placówek, jak i w multiagencjach oraz u brokerów i dealerów samochodowych. Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA jest laureatem konkursu Gazety Bankowej w kategorii „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2011”. UNIQA TU SA została uhonorowana przez miesięcznik ekonomiczny Home & Market statuetkami „Najlepszy Partner w Biznesie” oraz „Srebrny Parasol”. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

 

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do wiodących grup ubezpieczeniowych na swoich podstawowych rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. 22 000 pracowników i współpracowników obsługuje 9 mln klientów w 19 krajach. UNIQA i Raiffeisen Insurance to dwie silne marki, gwarantujące bardzo dobrą podstawę do dalszego rozwoju. UNIQA jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Kosowie, Chorwacji, Macedonii, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji, Czechach, Ukrainie i Węgrzech. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe we Włoszech, Szwajcarii i Liechtensteinie.

 


Kontakt dla mediów