Biuro prasowe - informacje dla mediów

Produkty i usługi

UNIQA gotowa na gradobicie!


Burze, nawalne deszcze, grad i silny wiatr w ostatnich dniach spowodowały, że UNIQA odnotowała aż o 25% więcej szkód niż w poprzednich tygodniach. Mimo wzmożonego ruchu na liniach Call Center, w centrach likwidacji szkód UNIQA wszystko jest pod kontrolą. – Dzięki wieloletniej praktyce w pomaganiu klientom w kryzysowych sytuacjach, jesteśmy zawsze w pełni gotowi do obsługi zwiększonej ilości zgłoszeń - mówi Jarosław Matusiewicz, Dyrektor Departamentu Odszkodowań i Świadczeń UNIQA.

Pogorszenie się warunków pogodowych wywołane letnimi upałami stwarza duże zagrożenie dla mienia, na które często pracuje się latami. Najczęstszymi szkodami w tym czasie są zalania oraz zerwania dachów i rynien na skutek silnych podmuchów wiatru. Przepięcia instalacji elektrycznej, spowodowane uderzeniem pioruna, prowadzą z kolei do zniszczenia urządzeń elektrycznych, których wymiana jest kosztowna. Podczas burzy nie mogą spać spokojnie również kierowcy, którzy zostawiają swoje auto „pod chmurką”. Intensywne gradobicie lub spadające gałęzie mogą dotkliwie uszkodzić samochód.

 - Doświadczony ubezpieczyciel wie, że nie tylko zima niesie ze sobą ryzyko wzmożonego ruchu w likwidacji szkód. Niezależnie od pory roku mamy plan na płynne i szybkie obsłużenie większej liczby zgłoszeń. Oznacza to zapewnienie licznego zespołu w Call Center, a także dodatkowych likwidatorów mobilnych, którzy mogą szybko dokonać oględzin miejsca szkody – dodaje Jarosław Matusiewicz, Dyrektor Departamentu Odszkodowań i Świadczeń UNIQA.

Szkody zdarzają się o każdej porze roku, w różnych sytuacjach. Niezależnie od okoliczności, UNIQA przygotowana jest na szybką i sprawną pomoc każdemu klientowi. Dla wygody osób zgłaszających szkodę UNIQA przygotowała różne możliwości skontaktowania się z konsultantem.

Jak zgłosić szkodę w UNIQA?

  • Telefonicznie - dzwoniąc do Centrum Pomocy Grupy UNIQA 801 597 597* lub 42 66 66 500 (numer dla tel. kom.) Serwis przyjmowania zgłoszenia szkód Assistance jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Dodatkowe informacje na www.uniqa.pl.

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU SA oraz UNIQA TU na Życie SA, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.Obecnie UNIQA TU SA zajmuje 5. pozycję na rynku ubezpieczeniowym pod względem wysokości składki przypisanej brutto, która w I kwartale 2012 wyniosła ponad 342 mln zł. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży oraz zaangażowaniu ponad 4 000 agentów, UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia. Produkty UNIQA można kupić zarówno w ramach sieci wyłącznej, liczącej około 110 placówek, jak i w multiagencjach oraz u dealerów samochodowych. Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA jest laureatem konkursu Gazety Bankowej w kategorii „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2011”. UNIQA TU SA została uhonorowana przez miesięcznik ekonomiczny Home&Market statuetkami „Najlepszy Partner w Biznesie” oraz „Srebrny Parasol”. Więcej informacji o UNIQA na www.uniqa.pl.

Kontakt dla mediów:

Aleksandra Sobczyk

Samodzielny Specjalista ds. PR

tel. (+48) 604 101 309

e-mail: aleksandra.sobczyk@uniqa.pl

KONTAKT DLA MEDIÓW

  • Aleksandra Sobczyk
  • Samodzielny Specjalista ds. Public Relations
  • Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Polska
  • aleksandra.sobczyk@uniqa.pl
  • 22 50 13 070
  • 604101309